Witam wszystkich.
Jako że udało nam się po niezliczonych perypetiach wybrać nowy zarząd i powołać nową administrację, warto byłoby pójść za ciosem i ustanowić nowy regulamin dla mieszkańców naszej Wspólnoty.
Uważam że w regulaminie tym powinny być zawarte zakazy i nakazy wspólnego współżycia i zachowania się na osiedlu.
Np.
Punkt. Gdzie są określone godziny wykonywania głośnych remontów (proponuję między godziną 8-15)
Punkt mówiący o powiadomieniu zarządu oraz sąsiadów z klatki jak długo właściciel planuje remont i precyzyjny kontakt do właściciela lub nadzorującego
Punkt gdzie jest wykluczenie wyrzucania do wspólnego śmietnika zużytych materiałów budowlanych.
Punkt mówiące o zasadach przechowywania rzeczy w wózkarniach
Punkt określający zasady wyprowadzania dużych psów
Punkt określający regres przy nieprawidłowym parkowaniu na zewnątrz ( mam na myśli niszczenie zieleni)
Punkt określający regres przez zajmowaniu cudzych miejsc w hali garażowej.
Punkt określający regres przy niszczeniu części wspólnych ( niszczenie klatek , fitnes, czy elewacji wspólnoty)
Miło będzie jak dorzucą państwo swoje sugestie.
Sławek